Ha olyan termékeket vagy szolgáltatást kínálunk, amit egy blog szakmailag támogatni tud, akkor mindenképp üljünk le a számítógép elé és osszunk meg pár gondolatot egy adott témával kapcsolatban.

De miért is éri ez meg nekünk?

Cikkünkből megtudhatod!

#1 Vezess forgalmat a webhelyedre

Talán a legfontosabb oka annak, amiért a blogolás fontos, az az, hogy lehetőséget ad arra, hogy releváns tartalmat hozzunk létre a célközönségünk számára, emellett pedig a blogok végső célja az, hogy a lehető legnagyobb forgalmat vezessük a webhelyünkre. Amikor létrehozunk egy blogbejegyzést, akkor úgymond „megteremtünk” még egy indexelt oldalt a webhelyen, ami azt jelenti, hogy ez még egy lehetőség számunkra arra, hogy megjelenjünk a keresőmotorokban és forgalmat vezessünk a webhelyünkre. A tartalom létrehozásával rendszeresen tájékoztatjuk a keresőmotorokat, például a Google-t arról, hogy webhelyünk aktívan frissül, ezért gyakran ellenőrizni kell, hogy milyen új tartalom jelent meg.

 

#2 SEO növelése

A blogok növelik a SEO-t. A friss tartalom továbbra is kulcsfontosságú ahhoz, hogy legyőzzük versenytársainkat a keresőmotor találati oldalán. Fontos használni kulcsszavakat a cikkekben: mindig soroljuk fel azokat a kulcsszavakat, témaköröket és kategóriákat, amelyekben vállalkozásunkat meg szeretnénk találni. Használjuk ezeket a szavakat és a kapcsolódó kifejezéseket a bejegyzések írása során is!

A szavakkal kapcsolatos szándék csak növeli az eredményeket!

 

#3 Személyes márka építése

Egy jól megírt blogbejegyzés nagyszerű eszköz arra, hogy a nevünk ismertté váljon. A tudásunk és tapasztalataink megosztásával elérhetjük, hogy ügyfeleink megismerjenek minket és a szolgáltatásainkat. Emellett mi is bizalmat építünk. Minél többet tudunk mutatni, annál valószínűbb, hogy a fogyasztó bízni fog bennünk.

 

#4 Jobb ügyfélkapcsolatok kialakítása

A blogok más forrást biztosítanak az ügyfelekkel való kapcsolat elmélyítéséhez azáltal, hogy közvetlenül a weboldalunkra érkeznek. Bizalmat építünk azzal, hogy információt közlünk. A fogyasztók szeretik, ha tájékoztatva vannak és értékelik, ha hasznos információkkal látjuk el őket. Ezenkívül csakúgy, mint más közösségi oldalakon, válaszoljunk mindig a blog megjegyzésekre és lépjünk kapcsolatba a fogyasztóval. Ha kérdéseik vannak egy adott témával kapcsolatban, amelyről írunk, válaszoljunk rájuk!

# 5. Hozzunk létre tartalmat a közösségi médiában

A blogbejegyzések nagyszerű tartalmak, amelyeket megoszthatunk különböző közösségi média platformokon, például Facebookon, LinkedInen vagy Instagramon. Ez egy nagyszerű módja annak, hogy vonzzuk az új és potenciális ügyfeleket, főleg akkor, ha még nem hallottak rólunk. A blog tartalmának újrahasznosítása fantasztikus módja annak, hogy aktív maradjon a közösségi média felületünk anélkül, hogy folyamatosan új tartalmat kellene létrehoznunk.

#6 Érdeklődők generálása

A blogolás egy nagyszerű módja annak, hogy új látogatókat vezessünk a weboldalunkra. Mivel minden blogbejegyzést külön indexelnek a keresőmotorok, lehetőséget kínálunk arra, hogy érdeklődőket hozzunk létre, ha cselekvésre hív a bejegyzéshez. De hogyan is csináljuk?

  • Hozzunk létre egy olyan tartalmat, amely elegendő értéket biztosít a látogatók számára az információ cserélésre
  • Ha felugró ablak vagy banner segítségével teszed meg a cselekvésre való felhívást az ingyenes tartalmat kínáló blogbejegyzésedhez
  • Állítsunk be egy céloldalt, ahová embereket küld, ha rákattintanak a cselekvésre való felhívásra, ahol rögzítheti az adataikat.
  • Miután a látogató megadta az adatait, automatikusan hozzáférést kapnak az ígért tartalomhoz.